Het nut van Online Adverteren via Facebook & Google

Verhoog direct uw Online Aanwezigheid en trek meer klanten naar uw Lokale Bedrijf toe!
img

Waarom is Online Adverteren belangrijk voor uw bedrijf?

Voor lokale bedrijven is het van belang om in het begin door adverteren een groter bereik te krijgen om hier later ervan te kunnen profiteren!
  • Investeer nu in uw online aanwezigheid zodat lokale klanten uw bedrijf sneller online en vervolgens lokaal kunnen vinden.
  • Maak van uw klanten VASTE klanten en zorg dat ze terug komen en vaker uw acties zien.
  • Zorg dat u de concurrentie voor blijft door wel in online marketing te investeren,
Uw wilt direct meer klanten
Uw wilt direct meer klanten
Geen zin om te wachten; u wil direct meer klanten naar uw lokal bedrijf toe. Door online lokaal te adverteren kunt u snel meer bezoekers naar uw website & naar uw bedrijf trekken
Doelgericht Adverteren
Doelgericht Adverteren
In tegenstelling tot adverteren in kranten of via radio kunt u met online adverteren doelgericht adverteren en dus alleen te betalen voor de advertenties naar de mensen die u wilt bereiken.
Social Media Adverteren
Social Media Adverteren
Via Facebook kunt u met meer afbeeldingen en video's promoten & onder aandacht brengen bij uw volgers. Als mensen uw bedrijf of Facebook pagina een LIKE geven, dan kunt u hun altijd een bericht laten zien.
Google Lokaal Adverteren
Google Lokaal Adverteren
Door via Google lokaal te adverteren kunt direct uw bedrijf op de kaart te zetten. Ook adverteren in Google Maps is een optie die vaak over het hoofd wordt gezien en daarom juist een optimale advertentie strategie om meer lokale klanten aan te trekken

Wereldkeuken Westzaan OMZET groei tussen 2015 - 2018

Veel van het succes is te danken aan een goede online marketing strategie
257
%
Omzetgroei in 2016
40
%
Omzetgroei in 2017
12
%
Omzetgroei in 2018

Google Adwords heet nu Google Ads

 

Wil je niet alleen gevonden worden, maar ook actief jezelf aanbieden via een advertentie dan kun je gebruik maken van Google Adwords. Het trouwens sinds oktober 2018 van naam verandert en heet nu simpelweg Google Ads. Een simpel principe waarbij je pas gaat betalen als het plaatsen van een advertentie ook resultaat oplevert door een klik of telefonisch contact.

 

 

Gericht adverteren met Google Adwords

 

Als je gericht gaat adverteren kun je voor verschillende vormen kiezen. Wil je bovenaan de zoeklijst komen, bij een zoekopdracht van een gebruiker? Wil je gezien worden op andere sites of in een Gmail account? Of wil je juist opvallen met een goeie video die een levendig beeld geeft van je bedrijf of een nieuwe app promoten? Het kan allemaal. Als gebruiker wordt je op deze manier regelmatig geconfronteerd met reclame, en het gebeurt dan ook regelmatig dat je iets tegenkomt wat past bij jou wensen van dat moment.

 

 

Hou bij wat het kost en oplevert

 

Adverteren via Google Ads werkt overzichtelijk; je kunt gemakkelijk bijhouden wat het oplevert aan kliks en reacties. Daarnaast geef je pas geld uit als dit deze resultaten ook daadwerkelijk plaatsvinden. Als marketeer hou je bij wat dit oplevert in daadwerkelijke resultaten, en stel je je budget hiervoor bij of kies je voor een campagne te stoppen als het niet voldoende oplevert. Je hebt grip op je kosten en kunt heel gericht zoeken naar de beste manier om een klant te bereiken. Als klant wordt je op verschillende manieren bereikt en regelmatig trekt dit de aandacht, omdat dit past bij waar je mee bezig bent of naar op zoek bent. Niks moet, alles kan. Het scheelt je vaak een zoektocht, en geeft op het juiste moment antwoord op een vraag.

 

 

Gezien of gevonden worden

 

In basis heb je hiermee de twee vormen beschreven: wil je bovenaan komen in de zoekresultaten of vooral in beeld komen met je advertentie om de aandacht te krijgen. Met het maken van de advertentie zijn er al een hoop zaken die geborgd kunnen worden om de juiste match tussen klant en adverteerder te krijgen. Door de juiste zoekwoorden toe te voegen of juist weg te laten of een aangegeven locatie komt de advertentie aan bij iemand die er ook echt iets aan kan hebben. Fijn voor de adverteerder maar zeker ook voor de klant. Google Adwords oftewel Google Ads biedt legio mogelijkheden om effectief te adverteren.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!